A kritikákat szeretném kiadni magamból

Pécsi sör

2016/05/23. - írta: Gábor az EGOista

camerazoom-20160523132916392.jpgA legszebb öröm? A söröm! És most tényleg!
A Trnd piackutató cég beválogatott abba az 1000 fős csapatba, akikkel teszteltetik a Pécsi Sörgyár legújabb termékét, a Pécsi Sör Premium Lager-t. Kedvesek, és korrektek, hiszen a képen is látható, komoly tesztelés alá vehetem az új terméket!
No, nem egymagam! Most derül ki, mennyi "barátom" is van :)
A látható tálcából 18 darabot adhatok barátoknak, ismerősöknek, bárkinek, aki el is mondja a véleményét! Mert az kell!

Kritika? Igen! Ez az én pályám!camerazoom-20160523132813271.jpg
Elsőre már fel is tűnt valami. Valami jó, amit eddig furcsállottam is. Nem értettem, miért kell az általános sörbe kukorica is. Hát, ebben nincs!
Hogy sörszakértő lennék? Nagyon nem! Ebben az évben én még nem fizettem semmi alkoholért sem. Tavaly vettem kétszer is egy-egy Guinness-t.

Címkék: öröm Teszt Sör Trnd
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egoistakritika.blog.hu/api/trackback/id/tr368740918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása