A kritikákat szeretném kiadni magamból

Old Spice Dynamic Defense

2022/08/11. - írta: Gábor az EGOista

Végre valahára ismét egy teszt: Old Spice Dynamic Defense

oldspicedynamicdefense.jpgKb 2 hét után még nem vehető észre, hogy nyomott hagyott-e volna a ruháimon, ami pozitív, de hozzátenném, hogy egy diszkontos töredék árú kis golyós is csak hosszú idő után hagyott nyomott és nyáron pedig kevesebb ruhát hordok.

Az illata: Ezt fontos kiemelni, mert én elsőre csak azt mondtam, hogy férfias, de a család nő tagjaitól (kicsitől és nagytól) sokszor megkaptam a visszajelzést: "De jó illatod van!"
Erre hivatkozva kijelenthetem, hogy az Old Spice Dynamic Defense-nek az illata kiválós.

A kiszerelés: No itt akadnak gondok. Tudom, az OS hagyományosan ilyen széles stiftezik, de ami tény, az a félelmem és annak beigazolódása, amiért az ilyen kitolós dezodorokat kerültem már jó ideje: Használat után a stift széleire kikenődik az anyag, a kupak ráhelyezésével pedig ezt letoljuk arra a területre, ahol megfogjuk a dobozt a következő alkalommal.

Összegezve: Jó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egoistakritika.blog.hu/api/trackback/id/tr417905779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása