A kritikákat szeretném kiadni magamból

Már az Ikea is lesz*r minket?

2016/10/31. - írta: Gábor az EGOista

Mármint Magyarokat.camerazoom-20161031212944133.jpg

Évek óta vagyok Ikea Family klubtag, a lakásomban a bútorok fele onnan van.
De még soha nem kaptam meg postán az új katalógusukat!

Idén, amikor meghirdették az új, 2017-es Ikea katalógus megjelenését, izgatottan vártam a postát. Persze, idén is semmi.
Lestem az online rendelhetőséget, de ott is semmi.
Ekkor már tollat ragadtam vagy is inkább billentyűzetet és írtam nekik egy elektronikus levelet. Abban elpanaszoltam nekik gondomat, amire csak ennyi volt a válasz:

Az IKEA katalógusait véletlen szrüen küldi szét az áruház közelében élő embereknek.

Igen, pontosan így, elírással kaptam a választ.
A gond csak az, hogy hiába nem a közelében lakom az áruháznak, városomon belül, ismerősöm évek óta rendszeresen automatikusan kapja az új katalógusokat.
Gondoltam, lesz kedves az ember és ha már látja, hogy klubtag vagyok, akkor felajánlja, hogy elküldi. De nem.
Így nekem kell időt és főleg pénzt nem spórolva elutaznom egyik áruházukba (akárhol is lakjak ebben az országban, de azt elárulom, nem Budapest van hozzám közel) és akkor kérhetek egyet az információnál, persze nem is kicsi várakozás után.
És ehhez még egy szívességet is igénybe kellett vennem, mert mint említettem, nem a közelben van, így én kétszer is meggondolom, miért megyek oda és csak egy magazinért ez elég luxus.

Így hát kedves Ikea! Köszönöm segítőkész hozzáállásotokat, remek termékeiteket, de a magyar részlegnek még van mit tanulnia a kommunikációról!

És akik kötözködnének, hogy elérhető online is: Köszi, de a napi munka után már kifolyik a szemem a monitortól és a telefonom se akkora.

Címkék: Ikea Bunkó
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egoistakritika.blog.hu/api/trackback/id/tr3711918859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása