A kritikákat szeretném kiadni magamból

Hal a tortán - Tudod mi vagy Bugsy?

2013/03/07. - írta: Gábor az EGOista

Azt hiszem, ez a hét az első, amikor nézem. És alighanem pont azt fogtam ki, amit nem kellett volna. Oké, Lagzi Lajcsi-ról soha nem mondtam volna, ő egy más világ (a zenében) és nem nevezik celebnek. Ettől még - mint ebből a műsorból számomra kiderült - ő egy igazi sztár. Tehetség és emberség. Szabó Zsófiról nem hallottam, első benyomást azonban nagyon gyorsan átírta, belevaló csajszi. Gesztesi Károly az aki, akinek az újságok is leírták. Csak egy ember és igazából ebből a műsorból ő nem is tűnik olyan celebnek, érdekelt az a napja. Dukai Regina. Róla sem tudtam jót elképzelni, de bizonyította, ő sem celeb. Egy normális nő, és nem világít az arca, mint a szereplő listám utolsójáé. Hogy is hívják? Ja, Hajdú Péter. Most komolyan, tényleg lehet ember ennyire bunkó paraszt, hogy vacsora és beszélgetés közben (az még egyszer-kétszer bocsá', hogy kap sms-t, de hogy) elkezd válaszolni az üzenetekre és hívást fogad? eleve, egy forgatáson legalább lenémíthatná a telefonját. Vagy álljon fel és távozzon az asztaltól. Gesztesi jól tette, hogy elvette a készülékeket.
No, de azt sem értem meg, hogy emberek elkészítik a vacsorát, szépen, gondosan, aztán leülnek velük egy asztalhoz és nem esznek. Mégis, te ki vagy, hogy nem eszel velem egy asztalnál?


És valaki mondja már el nekem, mi is az a celeb? Nem érzem egyenértékűnek a híresség titulussal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egoistakritika.blog.hu/api/trackback/id/tr425122339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása