A kritikákat szeretném kiadni magamból

A dal 2013 - A magyar nyertes

2013/03/02. - írta: Gábor az EGOista

Kérem, ezzel elégedett vagyok. Egyenlőre. A Magyar versenyt ByeAlex nyerte, nézői szavazással. A "szakértő" zsűri csak a negyedik helyen juttatta be abba a döntőbe, ahonnan  a nézők választották ki sms szavazással a hazai verseny győztesének és az Eurovíziós dalverseny 2013-as indulójának.
Vele miért vagyok elégedett? Nekem nem tűnt a zene bármire is hasonlónak és ami fontosabb: ő nem nyávogott és a zenéje - amennyire én ismerem a zenéket, szerintem - nem tartozik a mai oly népszerű R'n'B stílusba. Persze, attól, hogy nekünk, Magyaroknak tetszik, még koránt sem jelenti, hogy esélyünk van a döntőbe bejutni. Tavaly, 2012-ben, sokaknak tetszett a Compact Disco, nagy sikerük volt nem csak itthon, állítólag külföldön is. Azonban bennem nagy kétségeket ébreszt, hogy az olyan nagy barátaink-rokonaik, mint a finnek, még ők sem adtak egy pontot sem a szavazáskor. Ha a Finnek nem tartották érdemesnek, akkor...?

Ja, csak hogy ebben a bejegyzésben is legyen kötekedés: A dal 2013 - versenynek, hogyhogy nem tudtak egy saját szignált és/vagy logót kitalálni?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egoistakritika.blog.hu/api/trackback/id/tr195113931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása