A kritikákat szeretném kiadni magamból

Elindítottam ezt a blogot.

2013/03/01. - írta: Gábor az EGOista

Üdvözöllek. Mikor kigondoltam magamban a blog indítását, nem számoltam azzal, hogy valaha valaki is olvasni fogja ezt. Az ötlet csupán azért fogalmazódott meg bennem hogy kiírhassam magamból azokat a gondolatokat, amik felgyűltek bennem és mennyiségük valamint ismétlődésük miatt csak dühítenek. Ha leírom valahová, akkor az agyamból kidobhatom, és ha el is felejtem, akkor az írásokból bármikor vissza olvashatom ezeket. Azért az internetre és nem egy füzetbe, mert az interneten élek és abban biztos vagyok, hogy itt tényleg megmaradnak, nem úgy mint egy darab papíron, amit az idő kikezd és egy takarítás vagy költözés alkalmával meg is semmisülhet.
Miért is nem számítok olvasóra? Én csak magamra gondolok. Egoista vagyok és ezt vállalom.

Címkék: indulás miért Blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egoistakritika.blog.hu/api/trackback/id/tr325111648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása